Bc. Eva Špačková

Diplomová práce

Současný trend Public Relations a PR v GfK

Current trend Public Relations and PR in GfK
Anotace:
Cílem mé práce je seznámit čtenáře nejenom s teorií a formami Public Relations a vysvětlit význam PR, ale podívat se i na vývoj a nová východiska této formy marketingové komunikace v čase a v porovnání s PR ve světě. V souvislosti s tím jsem chtěla upozornit na profilování PR jako silně expandující sociálně komunikační discipliny. Součástí této studie je i ukázka výzkumných metod měření účinnosti PR …více
Abstract:
The aim of my graduation theses is to make readers acquainted with theoretical knowledge of forms Public Relations and to explain a signification of PR but to focus also for a development and new-starting points of this form of marketing communication in time and in comparison with PR on the world. In context of this is also a demonstration of research metodology for measurement of PR effect. In a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Otakar Němec, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní