Petr Lůžek

Bakalářská práce

Analýza televizní reklamy mezi sportovními přenosy

Television Advertising Analysis During Sports Broadcasts
Anotace:
Bakalářská práce byla zpracována na téma Analýza televizní reklamy mezi sportovními přenosy. Tato analýza byla provedena pomocí dvou marketingových výzkumů - pozorováním a následným dotazováním. Cílem bylo vypracovat statistický přehled reklam a jejich efektivnost v působení na diváka. Výsledkem práce je nízká sledovanost reklam, malá znalost hlavního sponzora a velmi nízké povědomí o prezentovaných …více
Abstract:
Title of bachelor thesis is The analysis of marketing communication during sport broadcasts. Analysis was made by observation and by surveys. Main purpose was to make statistical overview of sports commercials and their effectivity on viewers. The results of analysis are low viewership of commercials, low awareness of main sponsor, and very low awareness of presented products and sponsors.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Sandra Vítková
  • Oponent: Tereza Prešnajderová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod