Marketingová strategie společnosti Tinkoff Bank – Yevheniia Ozorkina
Yevheniia Ozorkina
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Tinkoff Bank
Tinkoff Bank Marketing Strategy
Abstract:
Cílem bakalářské práce je stanovit doporučení pro marketingové strategie společnosti Tinkoff Bank. Teoretická část bude vypracována na základě literární rešerše odborné literatury, zaměřené především na oblast strategického řízení a marketingu. V empirické části bude provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, využita budou dostupná sekundární data o zvoleném bankovním trhu a komunikačních …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Thesis defence
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Finance and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.