Marketingová strategie společnosti Tinkoff Bank – Yevheniia Ozorkina
Yevheniia Ozorkina
Bachelor's thesis
Marketingová strategie společnosti Tinkoff Bank
Tinkoff Bank Marketing Strategy
Anotácia:
Cílem bakalářské práce je stanovit doporučení pro marketingové strategie společnosti Tinkoff Bank. Teoretická část bude vypracována na základě literární rešerše odborné literatury, zaměřené především na oblast strategického řízení a marketingu. V empirické části bude provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí společnosti, využita budou dostupná sekundární data o zvoleném bankovním trhu a komunikačních …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Finance and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.