Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko – Lucie DVOŘÁKOVÁ
Lucie DVOŘÁKOVÁ
Bakalářská práce
Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko
Satisfaction with services as a factor of tourism development in the area of Prácheňsko
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na identifikaci typů faktorů, které ovlivňují spokojenost turistů a jejich analýzu. Hlavními faktory, které je potřeba zvážit jsou kvalita služeb nabízených v turistické oblasti Prácheňska a také počet těchto služeb primární a sekundární nabídky. Tato data byla získána pomocí dotazníku rozdané mezi turisty, kteří navštívili tuto oblast v létě 2020. Většina turistů byla …víceAbstract:
The bachelor thesis is aimed at identifying various types of factors that affect tourist´s satisfaction and analysing them. The main factors to be considered are the quality of the services offered in the Prácheňsko area and also the number of these services of the primary and secondary offer. These data were obtained using a questionnaire among tourists who visited this area in summer 2020 - the top …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 9. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁKOVÁ, Lucie. \textit{Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/ef5suh/.
Jak správně citovat práci
DVOŘÁKOVÁ, Lucie. Spokojenost se službami jako faktor rozvoje cestovního ruchu v oblasti Prácheňsko . Č. Budějovice, 2021. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Novohradsko-Doudlebsko)
Veronika VLAŽNÁ -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko)
Adéla MRÁZOVÁ -
Spokojenost návštěvníků Jihočeského kraje (turistická oblast Prácheňsko a Pošumaví)
Veronika KUDLÁČKOVÁ -
Profily návštěvníků turistické oblasti Prácheňsko a Pošumaví
Simona HRNEČKOVÁ -
Kvalita a management kvality poskytovaných stravovacích služeb v gastronomii
Eliška Rysulová -
Kvalita nabídky služeb vybraných pražských restaurací se zaměřením na španělskou kuchyni
Denisa Jarošová -
Kvalita služeb poskytovaná v příspěvkové organizaci Barevné domky Hajnice
Denisa Gallová -
Nabídka a kvalita služeb v gastronomii
Elizaveta Kuznetsova
Název
Vložil
Vloženo
Práva