Celoživotní vzdělávání jako filosofický úkol a etický problém – Iveta KYSOVÁ
Iveta KYSOVÁ
Bakalářská práce
Celoživotní vzdělávání jako filosofický úkol a etický problém
Lifelong learning as a philosophical task and ethical problem
Anotace:
Práce poskytuje teoretický kontext a ukotvení pro praxi vzdělávacích organizací. Vzdělávání dospělých je představeno jako možný ideál procesu "péče o duši", uskutečňování lidství. Podnikání ve vzdělávání dospělých proto není jen ekonomickou činností, ale má výrazný etický smysl. Podnikatelská a manažerská etika v tomto případě nemůže být stejná jako u jiných organizací. Jsou navrženy optimální nástroje …víceAbstract:
The thesis provides theoretical context and anchoring for practice of educational organizations. Adult education is presented as a possible ideal of the process of "caring for the soul", the realization of humanity. Entrepreneurship in adult education is therefore not only an economic acti-vity but has a strong ethical sense. In this case, business and managerial ethics cannot be the same as other …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Dr. Vladimír Šiler
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KYSOVÁ, Iveta. Celoživotní vzdělávání jako filosofický úkol a etický problém. Ostrava, 2020. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filozofie / Filozofie