Pavla KLOSOVÁ

Master's thesis

Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání

Premathematical skills at the end of preschool education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá úrovní předmatematických dovedností, na konci předškolního vzdělávání. Teoretická část je zaměřena na obsah a cíle Rámcového vzdělávacího programu a školní zralost ve zdravotní, psychické a předmatematické oblasti. Cílem je seznámit s obsahem předmatematických a předčíselných představ. Hlavním cílem praktické části, je zjistit dosaženou úroveň v předmatematické oblasti u sedmi …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the level of pre-mathematical skills at the end of preschool education. The theoretical part is focused on the content and goals of the framework educational program, school maturity in the health, mental and pre-mathematical areas. The aim is to get acquainted with the content of pre-mathematical and pre-numerical ideas. The main goal of the practical part is to find …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 7. 2020

Thesis defence

  • Supervisor: RNDr. Martina Uhlířová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KLOSOVÁ, Pavla. Předmatematické představy na konci předškolního vzdělávání. Olomouc, 2020. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakulta