Veronika BAHOUNKOVÁ
Master's thesis
Pojetí kvality v učitelské profesi
Concept of Quality in Teaching Profession
Abstract:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je nastínit profesi učitele. Zaměřila jsem se na osobnost učitele, jeho role ve vyučování, vyučovací styly v kontextu typologie osobnosti a přípravu učitelů na budoucí povolání. Dále jsem se zabývala profesními kompetencemi učitele a didaktickými znalostmi a dovednostmi. Z hlediska praktické části jsem …moreAbstract:
The thesis is divided into two parts, teoretical and practical. The theoretical part is to outline the profession of a teacher. I focused on the personality of the teacher´s role in teaching, teaching style in the context of personality typology and teacher training for future employment. Then i dealt with professional competence of teachers and didactic knowledge and skills. Due to the practival part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2014
Accessible from:: 4. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BAHOUNKOVÁ, Veronika. Pojetí kvality v učitelské profesi. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
Martina Čadová -
Sebehodnocení profesních kvalit studentů učitelství v závěru studia v kontextu s požadavky pedagogické praxe
Klára DOBOŠOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní rozvoj učitele MŠ v České republice a Velké Británii
Pavlína BABICOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková