Pojetí kvality v učitelské profesi – Veronika BAHOUNKOVÁ
Veronika BAHOUNKOVÁ
Diplomová práce
Pojetí kvality v učitelské profesi
Concept of Quality in Teaching Profession
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou část. Cílem teoretické části je nastínit profesi učitele. Zaměřila jsem se na osobnost učitele, jeho role ve vyučování, vyučovací styly v kontextu typologie osobnosti a přípravu učitelů na budoucí povolání. Dále jsem se zabývala profesními kompetencemi učitele a didaktickými znalostmi a dovednostmi. Z hlediska praktické části jsem …víceAbstract:
The thesis is divided into two parts, teoretical and practical. The theoretical part is to outline the profession of a teacher. I focused on the personality of the teacher´s role in teaching, teaching style in the context of personality typology and teacher training for future employment. Then i dealt with professional competence of teachers and didactic knowledge and skills. Due to the practival part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2014
Zveřejnit od: 4. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BAHOUNKOVÁ, Veronika. Pojetí kvality v učitelské profesi. Ostrava, 2014. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vstupních požadavků a profesních kvalit na pozici učitele a průvodce
Martina Čadová -
Sebehodnocení profesních kvalit studentů učitelství v závěru studia v kontextu s požadavky pedagogické praxe
Klára DOBOŠOVÁ -
Profesní rozvoj budoucích učitelů prostřednictvím dramatické výchovy
Denisa Daňková -
Rozvoj profesních kompetencí učitele NŠ v Karlovarském kraji se zaměřením na rozvoj diagnostické kompetence
Miluše HORNÁKOVÁ -
Profesní rozvoj učitelů
Terezie SMUTNÁ -
Vzdělávání a profesní rozvoj učitelů 1. stupně základní školy s akcentem na aktuální požadavky
Tereza ŠANDEROVÁ -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
Profesní rozvoj učitelky mateřské školy
Miroslava HRUBÁ