Franchising in the Czech food market – Bc. Michal Macura
Bc. Michal Macura
Diplomová práce
Franchising in the Czech food market
Franchising na českém trhu s potravinami
Anotace:
Téma této diplomové práce je “Franchising na českém trhu s potravinami”. Hlavním cílem této práce je především vytvoření modelu vstupu na trh prostřednictvím doporučení potenciálním franchisantům. Tato doporučení budou vycházet z práce autora s daty, která využije k analýze a zhodnocení interní i externí situace na trhu pomocí metod strategického managementu jako jsou SWOT, PESTE, IFE a EFE matice …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is “Franchising in the Czech food market”. The objective of this thesis is to create a model of entry the food market in form of recommendations for future franchisees. These recommendations will be based on own work of the author, who will use strategic management methods to evaluate the market both internally and externally using methods such as SWOT, PESTE, IFE and …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Hana Stojanová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Competitive intelligence v Ruské federaci na příkladu analýzy konkurenčního prostředí banky Sberbank
Andrei Kachanov -
Stratégia vstupu výrobcu automobilov na nový zahraničný trh
Diana Borgesová -
Strategie vstupu firmy Optimify s.r.o. na zahraniční trh
Lukáš Provázek -
Analýza nákupního rozhodování spotřebitele na trhu čokoládových tabulek na českém a německém trhu
Kateřina Pokorná -
Studie firemní identity společnosti penetrující na trh
František Šimon -
Analýza potenciálu vstupu firmy TON a. s. na trh Velké Británie
Tereza Urbancová -
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
Dominika Maloňová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská