Gabriela Kapustová

Bakalářská práce

Měření spokojenosti obyvatel města

City Resident Satisfaction Measurement
Anotace:
V dnešní době má mnoho firem svá marketingová oddělení nebo si alespoň najímá externí firmy zajišťující marketing pro danou firmu. Avšak stále častěji se marketing začíná uplatňovat nejen v soukromé, ale i ve veřejné sféře. Vedení města už nemusí dělat rozhodnutí a návrhy jen na základě vlastního úsudku, ale může využívat marketingové nástroje k zajištění spokojenosti obyvatel města. Cílem této bakalářské …více
Abstract:
Nowadays many companies have their marketing departments, or at least hire external companies to provide marketing services. However, besides the private sphere, marketing is also being increasingly applied in the public sphere. City councils no longer have to make decisions and proposals based only on their own judgement, but can use marketing tools to ensure satisfaction of the inhabitants. The aim …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: Petra Krbová
  • Oponent: Tereza Navrátilová

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod