Zavedení nového produktu provozovatele placené televize – Vendula Hladká
Vendula Hladká
Bachelor's thesis
Zavedení nového produktu provozovatele placené televize
Abstract:
Bakalářská práce na téma Zavedení nového produktu provozovatele placené televize se zabývá vytvořením marketingové strategie pro spuštění nové online služby televizního kanálu HBO. V teoretické části se autor zaměřil na studium strategického marketingu, plánování a na popis jednotlivých technik analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Tyto pak úspěšně aplikoval v praxi a na základě jejich výsledků navrhl …moreAbstract:
Introduction of a new product of a commercial television operator bachelor thesis deals with creating a marketing strategy of launch of a new HBO online service. In the theoretical part author focused on strategic marketing and planning as well as on description of main common analysis techniques of internal and external environment. Those techniques were successfully …moreKeywords
Strategie Inovace Trh placených TV stanic SVOD (subscribtion video on deman přístup k video obsahu na vyžádání na bázi měsíčního předplatného) Operátor (distributor placených TV kanálů) Strategy Innovation Pay TV market SVOD (subscribtion video on demand access to video content on monthly fee basis) Operator (distributor of pay TV)
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Identifier:
http://theses.cz/id/efi8w3/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2012
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLADKÁ, Vendula. \textit{Zavedení nového produktu provozovatele placené televize}. Online. Bachelor's thesis. Znojmo: Private College of Economic Studies in Znojmo, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Available from: https://theses.cz/id/efi8w3/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a management
Theses on a related topic
-
Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Martina PRAŽÁKOVÁ -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
Lukáš Průdek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights