Zavedení nového produktu provozovatele placené televize – Vendula Hladká
Vendula Hladká
Bakalářská práce
Zavedení nového produktu provozovatele placené televize
Anotace:
Bakalářská práce na téma Zavedení nového produktu provozovatele placené televize se zabývá vytvořením marketingové strategie pro spuštění nové online služby televizního kanálu HBO. V teoretické části se autor zaměřil na studium strategického marketingu, plánování a na popis jednotlivých technik analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Tyto pak úspěšně aplikoval v praxi a na základě jejich výsledků navrhl …víceAbstract:
Introduction of a new product of a commercial television operator bachelor thesis deals with creating a marketing strategy of launch of a new HBO online service. In the theoretical part author focused on strategic marketing and planning as well as on description of main common analysis techniques of internal and external environment. Those techniques were successfully …víceKlíčová slova
Strategie Inovace Trh placených TV stanic SVOD (subscribtion video on deman přístup k video obsahu na vyžádání na bázi měsíčního předplatného) Operátor (distributor placených TV kanálů) Strategy Innovation Pay TV market SVOD (subscribtion video on demand access to video content on monthly fee basis) Operator (distributor of pay TV)
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
http://theses.cz/id/efi8w3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2012
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HLADKÁ, Vendula. \textit{Zavedení nového produktu provozovatele placené televize}. Online. Bakalářská práce. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o., Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/efi8w3/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, s.r.o.
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a management
Práce na příbuzné téma
-
Využití metody video modelingu k rozvoji sociálních dovedností u dětí s poruchou autistického spektra v předškolním věku
Martina PRAŽÁKOVÁ -
Localisation Typology as a New Approach to Video Game Localisation Analysis: A Case Study of Assassin’s Creed Odyssey
David Kolbábek -
Využití dat při vývoji, výrobě a distribuci audiovizuálního obsahu na vyžádání
Jakub Rálek -
Vliv služeb Video on Demand na konzumaci audio vizuálního obsahu
Michal Romanovský -
Video v rámci content marketingu a jeho vliv na konverze
Lukáš Průdek
Název
Vložil
Vloženo
Práva