Bc. Jan Kameníček

Diplomová práce

Komunikace Památníku Lidice s veřejností v proměnách času

The Public Promotion of the Lidice Memorial over the Years
Anotace:
Diplomová práce poskytuje náhled do problematiky využívání nástrojů integrované marketingové komunikace v prostředí kulturně-historických památek a destinací, včetně památek národních. První část práce přináší teoretické koncepty integrované marketingové komunikace, psychologických kategorií jako jsou image a emoce a otázky spojené se společenskou odpovědností organizací. Praktický projekt zprvu analyzuje …více
Abstract:
The diploma thesis provides an insight into the topic of effective use of integrated marketing communications and its tools in the environment of cultural-historical sights and destinations, including national heritage. The first part examines theoretical concepts of integrated marketing communications, psychological categories as image and emotions as well as issues concerning the area of corporate …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní