Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů – Bc. Petra Marková
Bc. Petra Marková
Master's thesis
Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů
Sales Promotion in Aviation Through Loyalty Programs
Abstract:
Práce se zabývá věrnostními programy, které vznikly právě v odvětví letecké dopravy. Z důvodu konkurence nabízí většina leteckých dopravců věrnostní program pro časté cestovatele, kteří mohou „sbírat míle“ a tyto míle mohou později směnit za vybrané odměny. V této práci jsou zachycena různá teoretická východiska podpory prodeje a věrnostních programů se zaměřením na loajalitu zákazníků. Dále se zabývá …moreAbstract:
This thesis deals with the loyalty programmes which has been created in the aviation. Due to the competition most airlines offer a loyalty programmes in which customers can collect points and these points can be later exchanged for rewards selected. In this thesis are captured various theoretical bases of sales promotion and loyalty programmes with a special focuse on customer loyalty. It also deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/nx5kd/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2013
- Supervisor: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
- Reader: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Freight distribution by air in Kazakhstan - elaboration of Air Astana’s position in the Kazakh aviation market
Saltanat Yegiztayeva -
Letecká doprava a pozice společnosti Air Astana na kazašském leteckém trhu
Assel Utepbergenova -
Analýza spokojenosti zákazníků společnosti Wizz Air
Kateřina Navrátilová -
Investiční analýza akcie Delta Air Lines
Ondřej Beneš -
Projekt marketingové strategie letecké společnosti Air Slovakia BWJ, spol. s r.o.
Tomáš TOMAN -
Návrh věrnostního programu pro dopravní společnost Arriva vlaky
Jan Šrůtek -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová