Bc. Petra Marková

Master's thesis

Podpora prodeje v letecké dopravě pomocí věrnostních programů

Sales Promotion in Aviation Through Loyalty Programs
Anotácia:
Práce se zabývá věrnostními programy, které vznikly právě v odvětví letecké dopravy. Z důvodu konkurence nabízí většina leteckých dopravců věrnostní program pro časté cestovatele, kteří mohou „sbírat míle“ a tyto míle mohou později směnit za vybrané odměny. V této práci jsou zachycena různá teoretická východiska podpory prodeje a věrnostních programů se zaměřením na loajalitu zákazníků. Dále se zabývá …viac
Abstract:
This thesis deals with the loyalty programmes which has been created in the aviation. Due to the competition most airlines offer a loyalty programmes in which customers can collect points and these points can be later exchanged for rewards selected. In this thesis are captured various theoretical bases of sales promotion and loyalty programmes with a special focuse on customer loyalty. It also deals …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 6. 2013
  • Vedúci: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní