Bc. Gabriela Kirovová
Diplomová práce
Mystery shopping
Mystery Shopping
Anotace:
V teoretické části se tato diplomová práce zabývá marketingovým výzkumem a jeho charakteristikou. Dále podrobněji metodou marketingového výzkumu zvanou Mystery shopping. V praktické části se ujmu role Mystery shoppera, kdy ve dvou vybraných prodejnách Interspar a dvou konkurenčních prodejnách aplikuji metodu Mystery shopping. Cílem této práce je provést analýzu chování prodejců k zákazníkovi, na jejich …víceAbstract:
The theoretical part of this thesis deals with marketing Research and its characteristic. It also deals thoroughly with marketing research method known as Mystery shopping. In the practical part I will perform the role of the Mystery shopper when in two selected stores Interspar and two competitive stores I will apply Mystery shopping. The goal of this thesis is to analyze the behavior of sellers to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/tvukv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Customer Satisfaction in Czech Teahouses
Diana Korosteleva -
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
Nadezhda Iliyanova Rusinova -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Kateryna Grydasova -
Customer satisfaction of selected enterprise (company TASY s.r.o.)
Kristýna Abrahamová -
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
Viktor Terez -
Spokojenost zákazníka
Lukáš Beran -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Yaroslava Svyd -
Spokojenost zákazníků s nástroji marketingového mixu ve společnosti Tesco Stores
Petra Jelínková