Role speciálního pedagoga na základní škole v procesu inkluze. – Kateřina OBŠILOVÁ
Kateřina OBŠILOVÁ
Master's thesis
Role speciálního pedagoga na základní škole v procesu inkluze.
The role of special education teacher in primary school in process of inclusion
Abstract:
Tato diplomová práce pojednává o roli speciálního pedagoga na základní škole v procesu inkluze. V teoretické části práce je vymezen pojem inkluze, vývoj od integrace k inkluzi, charakteristika žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a podpůrná opatření. Dále je zde popsáno školství v ČR, poradenský systém, školská poradenská zařízení, která zahrnují pedagogicko-psychologické poradny a speciálně …moreAbstract:
The theme of the master thesis is the role of a remedial teacher at primary school in the process of inclusion. The theoretical part of the thesis defines the term inclusion, development from integration to inclusion, characteristics of pupils with special educational needs and support measures. It also describes education system in the Czech Republic, the counseling system, school counseling facilities …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Novohradská
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBŠILOVÁ, Kateřina. Role speciálního pedagoga na základní škole v procesu inkluze.. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Special Pedagogy / Speciální pedagogika
Theses on a related topic
-
Podpora školního poradenského pracoviště vybrané základní školy v Praze ve školní práci žáka s diabetem a specifickými poruchami učení
Alice Mojková -
Školní poradenské pracoviště v inkluzivním vzdělávání
Šárka GRUNOVÁ -
Hybridní školní poradenské pracoviště na Moravské střední škole v Olomouci
Blanka BERANOVÁ -
Školní poradenské pracoviště a jeho úloha v prevenci rizikového chování na základní škole
Jana Šimonová -
Školní poradenské pracoviště. O jednom z příkladů dobré praxe
Lucie Ondrůšková -
Školní poradenské služby - případová studie
Hana Zlámalová -
Školní poradenské pracoviště očima žáků 2. stupně základní školy
Eva Barvínková -
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková