Nikita Horatschkeová

Bakalářská práce

Analýza image vybrané značky

Analysis of image of the chosen brand
Anotace:
Práce se věnuje porovnání vnímání (image) značky Mercedes-Benz s identitou na českém trhu. Dělí se na část praktickou a teoretickou. V teoretické části je uvedena a objasněna řada pojmů a definic vztahujících se ke značce, její image a identitě. Zvolená metodologie je v podobě analýzy dat databáze MML-TGI a vlastního dotazníkové průzkumu. Praktická část mapuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a …více
Abstract:
The thesis is dedicated to comparison of the image of Mercedes-Benz to the identity which the brand has on the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part introduces and explains some terms and definitions related to the brand, its image and identity. The chosen methodology has a form of data analysis of the MML-TGI database and author´s …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Petr Machanský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54838