Analýza image vybrané značky – Nikita Horatschkeová
Nikita Horatschkeová
Bakalářská práce
Analýza image vybrané značky
Analysis of image of the chosen brand
Anotace:
Práce se věnuje porovnání vnímání (image) značky Mercedes-Benz s identitou na českém trhu. Dělí se na část praktickou a teoretickou. V teoretické části je uvedena a objasněna řada pojmů a definic vztahujících se ke značce, její image a identitě. Zvolená metodologie je v podobě analýzy dat databáze MML-TGI a vlastního dotazníkové průzkumu. Praktická část mapuje skutečnou image značky Mercedes-Benz a …víceAbstract:
The thesis is dedicated to comparison of the image of Mercedes-Benz to the identity which the brand has on the Czech market. The thesis is divided into two parts - theoretical and practical part. The theoretical part introduces and explains some terms and definitions related to the brand, its image and identity. The chosen methodology has a form of data analysis of the MML-TGI database and author´s …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54838
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
- Vedoucí: Marcela Zamazalová
- Oponent: Petr Machanský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54838
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
A comparative analysis of luxury brand strategies: Louis Vuitton and Gucci
Leia Rohachova -
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Analýza image vybraného podniku
Marek Pecina -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Analýza image vybrané fakulty Masarykovy univerzity
Petra Zelenáková -
Význam a formování image firmy (Na příkladu image firmy Douwe Egberts)
Denisa Malá -
Rozbor image vybrané firmy/značky
Robert Dunovský