Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day – Vlastimil Peer
Vlastimil Peer
Bachelor's thesis
Analysis of match quality in League of Legends across different times of the day
Analýza kvality zápasů ve hře League of Legends napříč denní dobou
Abstract:
Tato bakalářská práce zkoumá vliv denní doby na kvalitu zápasů ve hře League of Legends, populární online hře. Zkoumá, jak se výkon hráčů ve hře League of Legends liší v různých časových obdobích, s ohledem na faktory jako jsou cirkadiánní rytmy a denní aktivity. S využitím API společnosti Riot Games analyzuje rozsáhlý datový soubor a implementuje LASSO regresi, aby předpověděla kvalitu zápasu. Výsledky …moreAbstract:
This bachelor thesis investigates the influence of time of day on match quality in League of Legends, a popular online game. It explores how players' performance in League of Legends varies across different time periods, considering factors like circadian rhythms and daily activities. By leveraging Riot Games' API, the study analyzes a large dataset and implements LASSO regression, to predict match …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2024
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/91688
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2024
- Supervisor: Jan Rejthar
- Reader: Petr Krautwurm
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91688
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Matematické metody v ekonomii / Ekonometrie a operační výzkum
Theses on a related topic
-
Vztah základních somatických patametrů a herní úspěšnosti z hráčů kanadsko-americké NHL
David KUCH -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Lexical exclusivity in the communication of League of Legends players/Lexikální exkluzivita v komunikaci hráčů League of Legends
Adam KOHOUT -
Grafické prvky jako prostředek interakce – případová studie League of Legends
Kateřina Biličková -
Analýza, návrh a implementace portálu hry League of Legends
Andrej Thurzo -
Geografické aspekty eSportu: vývoj a regionální ukotvení hry League of Legends
Jaromil VEJMOLA -
Analýza hudby dětské počítačové hry League of Legends a její využití v hodinách hudební výchovy na druhém stupni základní školy
Kateřina HAJDOVÁ -
Korejský esport po roce 2010 - případová studie hry League of Legends
Kateřina KLIČKOVÁ