Bc. Přemysl Lukeš

Master's thesis

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementing the methods of customer relationship management in a company
Abstract:
Práce se věnuje problematice implementace metodiky řízení vztahu se zákazníky v podniku. Pojímá ŘVZ z širšího hlediska a fokusuje se nejen na budování a udržování vztahů se zákazníky, ale i na zpětné hodnocení vztahů.
Abstract:
This thesis is devoted to analysis of theoretical and practical experiences and procedures in the custumer relationship management. The thesis decribes contemporary issues of implementing customer relationship management in to company.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 30. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Mgr. Miloslava Kykalová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní