Bc. Přemysl Lukeš

Diplomová práce

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementing the methods of customer relationship management in a company
Anotace:
Práce se věnuje problematice implementace metodiky řízení vztahu se zákazníky v podniku. Pojímá ŘVZ z širšího hlediska a fokusuje se nejen na budování a udržování vztahů se zákazníky, ale i na zpětné hodnocení vztahů.
Abstract:
This thesis is devoted to analysis of theoretical and practical experiences and procedures in the custumer relationship management. The thesis decribes contemporary issues of implementing customer relationship management in to company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní