Consumer behavior and symbolic boundaries – Mgr. Murad Musazade
Mgr. Murad Musazade
Diplomová práce
Consumer behavior and symbolic boundaries
Consumer behavior and symbolic boundaries
Anotace:
Výzkum zkoumá existenci symbolických hranic ve spotřebitelské kultuře a zdůrazňuje význam pochopení přání a motivací zákazníka, vedle jeho symbolických hranic, z hlediska dnešního světa, který se řídí spotřebou. Praktická část práce se soustředí na analýzu špičkové módní spediční značky ZARA, která je příkladem důležitosti neustálého zkoumání a zdokonalování služeb pro spotřebitele s cílem přizpůsobit …víceAbstract:
The research investigates the existence of symbolic limits in consumer culture and emphasizes the relevance of comprehending the customer's wants and motivations, in addition to their symbolic boundaries, in the perspective of today's consumer-driven world. The practical section of the thesis concentrates on analysing a top fashion-forwarder brand, ZARA, which exemplifies the importance of continuously …víceKeywords
'\' Consumer behavior '\' symbols '\' symbolic boundaries '\' consumer culture '\' fast fashion '\' luxury clothing '\' digitalization '\' sustainability '\' ethics '\' purchasing habits '\' consumer demands '\' global market '\' cultural signifiers '\' consumer drivers '\' brand recognition
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q2bh1/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář -
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
Nela Vavrušková -
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
Kateřina Kohoutová -
Fast fashion jako ovlivňující faktor pracovních podmínek v rozvojových zemích
Martina Svobodová -
Influence of consumers' lifestyle on purchasing fast fashion products
Valentina Malievskaia -
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
Natálie Matíková -
Návrh na uspořádání bazaru oblečení na podporu udržitelné módy a nákupy z fast fashion řetězců generace Z v Uherském Hradišti
Veronika Miklášová -
Consumer behaviour in luxury clothing market
Denisa Toufarová