Mgr. Murad Musazade

Master's thesis

Consumer behavior and symbolic boundaries

Consumer behavior and symbolic boundaries
Anotácia:
Výzkum zkoumá existenci symbolických hranic ve spotřebitelské kultuře a zdůrazňuje význam pochopení přání a motivací zákazníka, vedle jeho symbolických hranic, z hlediska dnešního světa, který se řídí spotřebou. Praktická část práce se soustředí na analýzu špičkové módní spediční značky ZARA, která je příkladem důležitosti neustálého zkoumání a zdokonalování služeb pro spotřebitele s cílem přizpůsobit …viac
Abstract:
The research investigates the existence of symbolic limits in consumer culture and emphasizes the relevance of comprehending the customer's wants and motivations, in addition to their symbolic boundaries, in the perspective of today's consumer-driven world. The practical section of the thesis concentrates on analysing a top fashion-forwarder brand, ZARA, which exemplifies the importance of continuously …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 10. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 11. 2023
  • Vedúci: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Ing. Dagmar Frendlovská, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní