Profesní dráhy učitelek mateřských škol – Klára Skalková
Klára Skalková
Bakalářská práce
Profesní dráhy učitelek mateřských škol
Careers of Teachers of Pre-School Education
Anotace:
V bakalářské práci je v centru zkoumání profesní dráha učitelek mateřských škol. Práce má empirický charakter. Jejím cílem je pochopit a popsat profesionalizaci učitelek mateřských škol prostřednictvím profesní dráhy. V teoretické části jsou sumarizovány poznatky o vývoji profesní dráhy učitele, dále pak o profesionalizaci učitelek mateřských škol. V empirické části je věnována pozornost výsledkům …víceAbstract:
In the bachelor thesis is the center of research of the career of teachers of pre-school teachers. The work has an empirical character. Its aimes to understand and describe the profesionalization of pre-school teachers through the professional carrer. The theoretical part summarizes the knowledge about the career development of the teacher, as well as the professionalization of pre-school teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Skalková, Klára. Profesní dráhy učitelek mateřských škol. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Profesionalizace studentek učitelství pro mateřské školy
Michaela Kuncová -
Profesionalizace jako kategorie vzdělávání
Aneta LEIMIG BŘUSKOVÁ -
Vývoj profesní kariéry učitele mateřské školy
Alžběta Bořutová -
Profesní dráha výchovného poradce na základní škole
Monika Menšíková -
Profesní dráha zástupců ředitelů základních škol.
Kamila Zderčíková Hájková -
Rozhodování romských žáků 9. třídy základní školy o jejich další vzdělávací a profesní dráze
Lucie Zástěrová -
Adaptační proces učitelů I. stupně základní školy v počátku profesní dráhy
Veronika BARTÁLOVÁ -
Vnímaní vzdělávací dráhy absolventy Montessori základní školy
Veronika Sedláková