Lenka Machová

Master's thesis

Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu

Motivational program as a tool to strengthen sales in B2B segment
Abstract:
Diplomová práce se zabývá vlivem motivačních programů na prodeje ve specifickém segmentu Business to Business. Postupně analyzuje tři motivační programy na podporu prodeje fíremního segmentu společnosti Telefónica O2 Czech Republic, a.s. za období jednoho a půl roku. Diplomová práce vyhodnocuje a srovnává základní parametry motivačních programů, zpětnou vazbu obchodních zástupců a vedoucích obchodních …more
Abstract:
The diploma thesis analyses the influence of specific motivational program intended to strengthen sales in specific Business to Business segment. The analysis deals with three motivational programs intended to strengthen sales in corporate segment of Telefónica O2 Czech Republic, a.s. in a period of one and a half of the year. The diploma thesis evaluates and compares basic elements of the programs …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 2. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 9. 2010
  • Supervisor: Hilda Bártová
  • Reader: Michal Holba

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24918

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management