Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů – Kateřina Bernatíková, DiS.
Kateřina Bernatíková, DiS.
Bakalářská práce
Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů
Consumer behavior in the cosmetic products segment
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje a vyhodnocuje spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů. Podrobněji je zaměřena na jednotlivé faktory, které toto spotřebitelské chování ovlivňují. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy spojené s tématem spotřebitelského chování. Praktická část se skládá ze dvou metod výzkumného šetření. První částí je kvalitativní výzkum, který byl realizován …víceAbstract:
This bachelor thesis analyzes and evaluates the consumer behavior of customers in the segment of cosmetic products. It focuses in more detail on the individual factors that in-fluence this consumer behavior. The theoretical part explains the concepts associated with the topic of consumer behavior. The practical part consists of two research methods. The first part is qualitative research, which was …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bernatíková, Kateřina. Spotřebitelské chování v segmentu kosmetických produktů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu kosmetických produktů v e-commerce
Markéta Jirecová -
Spotřebitelské chování zákaznic v segmentu kosmetických produktů
Anna Kudláčková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková -
Analýza vlivu sociálních sítí na spotřebitelské chování na trhu kosmetiky
Tereza Mládková -
Analýza spotřebitelského chování generace Z na trhu kosmetiky
Markéta Šeligová -
Vliv udržitelného marketingu na spotřebitelské chování
Marie Morcinková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu kosmetiky
Veronika Dohnálková -
Analýza spotřebitelského chování na trhu dekorativní kosmetiky v České republice
Adéla ONDRÁŠOVÁ