INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE – Mgr. Bc. Petra HOŘEJŠOVÁ
Mgr. Bc. Petra HOŘEJŠOVÁ
Master's thesis
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Inclusive education from the perspective of pedagogical and school psychology.
Abstract:
Práce se zabývá inkluzivním vzděláváním z hlediska pedagogické a školní psychologie. Cílem této práce bylo zmapovat a popsat tuto problematiku z pohledu pracovníků pedagogicko-psychologického poradenství. Zajímalo nás, jak tito odborníci hodnotí uplynulé dva roky od zavedení novely školského zákona. V teoretické části se zabýváme procesem inkluzivního vzdělávání, pedagogicko-psychologickým poradenstvím …moreAbstract:
The thesis deals with inclusive education from the point of view of pedagogical and school psychology. The aim of this work is to describe and map this issue from the perspective of pedagogical-psychological counselors. We were interested in how these experts evaluated the past two years since the introduction of the amendment to the Education Act. In the theoretical part, we are dealing with inclusive …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Miroslav Charvát, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HOŘEJŠOVÁ, Petra. INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE . Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Teorie a praxe evaluace sociálních služeb: evaluace vlastní činnosti ze strany terénních sociálních pracovníků organizace nabízející terénní programy pro uživatele návykových látek
Tereza VLHOVÁ -
Evaluace cirkulárního business modelu
Kateřina Menšíková -
Tvorba, realizace a evaluace online vzdělávacího kurzu o umělé inteligenci
Magdalena Hutařová -
Evaluace efektivity školení zdravotnických pracovníků v prevenci konfliktů
Tomáš Novák
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights