INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE – Mgr. Bc. Petra HOŘEJŠOVÁ
Mgr. Bc. Petra HOŘEJŠOVÁ
Diplomová práce
INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE
Inclusive education from the perspective of pedagogical and school psychology.
Anotace:
Práce se zabývá inkluzivním vzděláváním z hlediska pedagogické a školní psychologie. Cílem této práce bylo zmapovat a popsat tuto problematiku z pohledu pracovníků pedagogicko-psychologického poradenství. Zajímalo nás, jak tito odborníci hodnotí uplynulé dva roky od zavedení novely školského zákona. V teoretické části se zabýváme procesem inkluzivního vzdělávání, pedagogicko-psychologickým poradenstvím …víceAbstract:
The thesis deals with inclusive education from the point of view of pedagogical and school psychology. The aim of this work is to describe and map this issue from the perspective of pedagogical-psychological counselors. We were interested in how these experts evaluated the past two years since the introduction of the amendment to the Education Act. In the theoretical part, we are dealing with inclusive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Miroslav Charvát, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOŘEJŠOVÁ, Petra. INKLUZIVNÍ VZDĚLÁVÁNÍ Z POHLEDU PEDAGOGICKÉ A ŠKOLNÍ PSYCHOLOGIE . Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Postoje žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ze ZŠ Svítání o.p.s. k předchozí zkušenosti vzdělávání v inkluzivní škole
Barbora Zaifertová -
Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením ve školách hlavního vzdělávacího proudu
Eva Dostalová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Pohled pedagogů běžných základních škol na inkluzivní vzdělávání žáků s mírnou vývojovou poruchou intelektu
Kateřina Klementová -
Teorie a praxe evaluace sociálních služeb: evaluace vlastní činnosti ze strany terénních sociálních pracovníků organizace nabízející terénní programy pro uživatele návykových látek
Tereza VLHOVÁ -
Evaluace cirkulárního business modelu
Kateřina Menšíková -
Evaluace efektivity školení zdravotnických pracovníků v prevenci konfliktů
Tomáš Novák -
Evaluace programu rozvoje města Krásná Lípa
Lukáš Hrneček
Název
Vložil
Vloženo
Práva