Bc. Václav RYPL

Diplomová práce

Didaktické aspekty metody pro výpočet množství spalitelných látek v organických hnojivech z dat získaných CN elementárním analyzátorem

Anotace:
Spalitelné látky (LOI) jsou důležitým kvalitativním parametrem organických hnojiv popisujícím obsah organického uhlíku. V této práci byl odvozen parametr spalitelné látky (LOI) z dat získaných pomocí elementárního CN-analyzátoru. Byl vytvořen regresní model, na jehož základě je možné parametr LOI vypočítat z celkového uhlíku v sušině (TCDW), celkového dusíku v sušině (NDW) a nového parametru "celkový …více
Abstract:
Loss on ignition (LOI) si a very important quality parameter of organic fertilizers which describes organic carbon content in this material. In this work parameter LOI was derived from data gathered by an elemental CN-analyzer. Regression model was created to enable calculation of LOI from the folowing parameters: total carbon in dry weight (TCDW), total nitrogen in dry weight (NDW), and parameter …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Jan Hrdlička, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYPL, Václav. Didaktické aspekty metody pro výpočet množství spalitelných látek v organických hnojivech z dat získaných CN elementárním analyzátorem. Plzeň, 2021. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta pedagogická

Magisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Ch-Te

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.