Mgr. Ivo SVEJKOVSKÝ

Master's thesis

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu

Corporate Design as a tool for increasing competitive strenght of a company
Abstract:
Corporate Identity (firemní identita) je komplexní obraz společnosti utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i perspektivním výhledem firmy. Corporate Design je, ve vztahu k Corporate Identity, její nejvíce a nejdříve viditelnou složkou. Corporate Design jedinečným a okamžitě srozumitelným způsobem profiluje společnost vůči jejím konkurentům a stává se tak mocným nástrojem zvyšování …more
Abstract:
Corporate Identity is a global image of a company that is being built by philosophy, history, managing principles, present and perspective company view. Corporate Design is, in relation to Corporate Idnetity, its first sight and most visible part. Corporate Design by unique and immediate way profiles a company against its competitors and becomes a mighty tool of increasing competitive advantage and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier: 4972

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 5. 2007
  • Supervisor: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

SVEJKOVSKÝ, Ivo. Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.