Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu – Mgr. Ivo SVEJKOVSKÝ
Mgr. Ivo SVEJKOVSKÝ
Master's thesis
Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu
Corporate Design as a tool for increasing competitive strenght of a company
Abstract:
Corporate Identity (firemní identita) je komplexní obraz společnosti utvářený filozofií, historií, zásadami vedení, současností i perspektivním výhledem firmy. Corporate Design je, ve vztahu k Corporate Identity, její nejvíce a nejdříve viditelnou složkou. Corporate Design jedinečným a okamžitě srozumitelným způsobem profiluje společnost vůči jejím konkurentům a stává se tak mocným nástrojem zvyšování …moreAbstract:
Corporate Identity is a global image of a company that is being built by philosophy, history, managing principles, present and perspective company view. Corporate Design is, in relation to Corporate Idnetity, its first sight and most visible part. Corporate Design by unique and immediate way profiles a company against its competitors and becomes a mighty tool of increasing competitive advantage and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4972
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2007
- Supervisor: doc. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SVEJKOVSKÝ, Ivo. \textit{Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/egsa3e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SVEJKOVSKÝ, Ivo. Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím Corporate Designu. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 20. 04. 2007
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Význam a role softwarových nástrojů při návrhu jednotného vizuálního stylu společnosti s ohledem na její konkurenceschopnost
Vít Švarc -
Analýza firemní identity a image spol. České dráhy, a. s
Ondřej Nauč -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Vitalina Besogonova -
Image a identita vybrané značky podniku
Nikola Drbohlavová -
Firemní identita vybrané značky
Viktorie Smejkalová -
Firemní identita zvolené značky
Radka Kalábová -
Propagační plán a firemní identita nově vznikající firmy
Barbora Novotná