Šárka Janů
Master's thesis
Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně
Evaluation of online advertising campaign
Abstract:
Možnosti odvětví marketingu se za poslední desetiletí značně rozšířily a změnily svoji podobu. Lze říci, že nezbytnou součástí marketingu každého podniku (ať už malého, středního či velkého) je rovněž internetový marketing s internetovou reklamou jako jedním z jeho důležitých nástrojů. Diplomová práce " Zhodnocení efektivity online reklamní kampaně" je rozdělena do dvou částí. Teoretická část práce …moreAbstract:
The options marketing has considerably changed over the last decade and have greatly expanded and changed their shape. We can say that an essential part of marketing of any enterprise (either small, middle or big) is the internet marketing with online advertising as one of its important tools. The diploma thesis "Evaluation of the Online Marketing Tools" is divided into two parts, the theoretical and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2015
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Václav Švec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights