Ivanna Kozak

Master's thesis

Marketing filmů - rozdíly v propagaci mainstreamových a arthousových snímků v USA a v Evropě.

Marketing of art and mainstream films and differences in their perception and promotion in Europe and USA.
Anotácia:
Filmový marketing dnes s každým dnem nabývá nových rysů díky dynamickému rozvoji. Tato práce se věnuje dvěma kategoriím filmů - artovým a mainstreamovým filmům na evropském a americkém trhu. Film sám o sobě je velmi komplexním a jedinečným produktem a kvůli tomu vyžaduje i specifický způsob distribuce a komunikace. Tato práce řeší rozdíly v marketingu a propagaci artových a mainstreamových filmů. Cílem …viac
Abstract:
Film marketing is gaining new features every day and is underlying a dynamic development. This work is devoted to two categories of films - art house and mainstream films in European and American markets. Film is a very complex and unique product and therefore requires specific distribution and communication strategies. This thesis analyses the differences in marketing and promotion between art house …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2012
  • Vedúci: Jiří Mikeš
  • Oponent: Milan Postler

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/30944

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod