Iva Machátová
Bachelor's thesis
Image značky Poděbradka
Brand Image Poděbradka
Abstract:
Tématem bakalářské práce je analýza image značky minerální vody Poděbradka. Zabývá se jejím podrobným rozborem v souvislosti s vnímáním této značky tuzemskými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na rešerše odborných zdrojů vázaných na pojem značka, image, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části je pak představena samotná značka Poděbradka, její historie, konkurence, z …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of the brand image of the mineral water Poděbradka. It is concerned with a detailed analysis concerning the way the brand is perceived by domestic consumers. The theoretical part of the work concentrates on the background research from technical sources reviewing the terms brand, image, firm identity and marketing research. The practical part presents …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2017
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machátová, Iva. Image značky Poděbradka. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum - povědomí o značce MP Brno
Michal Maroši -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum a analýza spotřebitelského vnímání privátních značek
Jan Ziegelbauer -
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Uplatnění progresivních forem marketingové komunikace jako zdroj zvyšování povědomí o značce
Kateřina Fantová -
Výzkum povědomí o bezobalovém nakupování
Kateřina VIKTOROVÁ -
Měření povědomí o značce About you
Sandra Jaroňová -
Využití marketingového výzkumu pro zvýšení povědomí o Dnech
Patrik Němec