Iva Machátová

Bachelor's thesis

Image značky Poděbradka

Brand Image Poděbradka
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je analýza image značky minerální vody Poděbradka. Zabývá se jejím podrobným rozborem v souvislosti s vnímáním této značky tuzemskými spotřebiteli. Teoretická část práce je zaměřena na rešerše odborných zdrojů vázaných na pojem značka, image, firemní identita a marketingový výzkum. V praktické části je pak představena samotná značka Poděbradka, její historie, konkurence, z …viac
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is the analysis of the brand image of the mineral water Poděbradka. It is concerned with a detailed analysis concerning the way the brand is perceived by domestic consumers. The theoretical part of the work concentrates on the background research from technical sources reviewing the terms brand, image, firm identity and marketing research. The practical part presents …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Machátová, Iva. Image značky Poděbradka. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications