Bc. Juraj Mička

Bakalářská práce

Vizuálna prezentácia bilingválneho gymnázia na Myjave

Visual presentation of a bilingual grammar school in Myjava
Abstract:
In the theoretical part, I introduce terms advertising and promotion, explain the difference between the two of them and describe different forms of promotion medium. Next, I introduce basic principles of creating an advertisement and requirements a good advertisement should meet. The practical part is focused on the design of a visual presentation for Gymnazium Myjava, particulary on a series of typographic …více
Abstract:
V teoretickej časti sa zaoberám pojmami reklama a propagácia, kde vysvetľujem ich základné rozdiely a rôzne formy propagačných prostriedkov. Uvádzam tu základné princípy tvorby reklamy a požiadavky, ktoré má dobrá reklama splňovať. Praktická časť práce je zameraná na tvorbu vizuálnej prezentácie pre Gymnázium Myjava, a to konkrétne na sériu typografických plagátov propagujúcich novootvorené bilingválne …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Mgr. Vítězslav Švalbach
  • Oponent: MgA. Jana Malíková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatiky

Masarykova univerzita

Fakulta informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.