Mgr. Barbora Hlubková, BBus

Diplomová práce

Židovské muzeum v Praze - role brandingu v muzejní praxi

The Jewish museum in Prague – role of branding in the museum’s practice
Anotace:
Diplomová práce s názvem "Židovské muzeum v Praze – role brandingu v muzejní praxi" je rozdělena na několik částí. První se věnuje vývoji zřizovatelů muzeí v České republice a blíže i samotného Židovského muzea v Praze, druhá část zpracovává financování muzeí v rámci České republiky. Stěžejní část práce je věnovaná marketingovému pojetí značky a následně jeho aplikace na Židovské muzeum v Praze. Rozebírá …více
Abstract:
The thesis „The Jewish museum in Prague – role of branding in the museum’s practice“ divides into severel parts. First part pays attention to development of the founders of museum in the Czech republic and in more detail the founders of The Jewish museum in Prague. The main stay part this thesis deals with marketing concept of brand and aplication to The Jewish museum in Prague. It discusses a current …více
 

Klíčová slova

značka branding muzeum brand museum
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 1. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jan Dolák, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta