Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping – Jiří Kubíček
Jiří Kubíček
Bachelor's thesis
Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping
Anotácia:
Tato práce se zabývá metodou marketingového výzkumu Mystery Shopping a je-jím využitím při zvyšování kvality prodeje motorových vozů. Data pro tuto práci byla získána ve společnosti AUTO JAROV s.r.o, kde byl také autorem proveden samostatný Mystery Shopping s cílem popsat a přiblížit celý proces hodnocení kvality v dané společnosti. Díky získaným poznatkům byly zodpovězeny všechny výzkumné otázky, …viacAbstract:
This thesis is focused on the Mystery Shopping marketing research method and its use in increasing the quality of sales of motor cars. The data for this work was ob-tained at AUTO JAROV s.r.o, where Mystery Shopping was also realized by the author, in order to describe the entire quality assessment process in the company. Thanks to the acquired knowledge, all the research questions that the author …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ehcd6i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBÍČEK, Jiří. \textit{Zvyšování kvality prodeje motorových vozů pomocí metody mystery shopping}. Online. Bakalárska práca. Praha: České vysoké učení technické v Praze, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty). 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/ehcd6i/. [citováno 2024-04-23]
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
České vysoké učení technické v Praze
Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty)Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Personální management v průmyslových podnicích
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
Markéta Zahradníčková -
Mystery shopping ve společnosti Rožnovské pivní lázně
Petra Graclíková -
Projekt zlepšení kvality služeb Městského úřadu ve Veselí nad Moravou
Zuzana Svinková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Karolína MÁCHOVÁ