Vizuální image v black metalu z perspektivy příslušníků subkultury – Bc. Martin Musil
Bc. Martin Musil
Bakalářská práce
Vizuální image v black metalu z perspektivy příslušníků subkultury
Visual image in black metal from the perspective of members of the subculture
Anotace:
Tato práce se zabývá problematikou image subkultury okolo hudebního žánru black metal. Na základě rozhovorů se sedmi členy této subkultury z Brna a okolí a průzkumu odpovídajícího obrazového materiálu popisuje jednotlivé prvky blackmetalové image a snaží se najít její typické znaky a funkce. Výzkumná část práce se zabývá oblečením typickým pro black metal, dále doplňky jako jsou například opasky, řetězy …víceAbstract:
This thesis deals with the image of a subculture around the black metal genre. Based on interviews with seven members of the subculture from Brno and its surroundings and research in corresponding visual material describes the elements of black metal image and tries to find its characteristics and functions. The research part deals with the clothing typical for black metal, as well as accessories such …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/u3syn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2013
- Vedoucí: PhDr. Roman Doušek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Anna Grůzová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Historické vědy / Etnologie
Práce na příbuzné téma
-
1. Teoretická část:\nl{}Medicínská fotografie a její reflexe v umělecké fotografii\nl{}2. Praktická část:\nl{}a) katalog produktů: Katalog produktů cosplay subkultury\nl{}b) volné fotografie - výstavní soubor: Subkultury ve fotografii
Vendula Burgrová -
Změna vnímání fotografie po nástupu sociálních sítí; Typologie selfie fotografií uživatelů Facebooku a Instagramu
Daniela Junášková -
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová