Bc. Daria Somova

Diplomová práce

Budování značky v prostředí nadnárodní společnosti pro lokální trhy

Building an International Brand in the Local Market
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice budování globální značky na lokálních trzích. Práce se zabývá takovými aspekty, jako předmět marketingové komunikace, tvorba značky, její internacionalizace, a faktory, které na tento proces působí, mezi něž patří kulturní odlišnosti, vývoj generací a jiné ekonomické a sociální faktory. Velká pozornost je věnována značkám vytvářejícím globální životní styl …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the issue of building a global brand in local markets. Such aspects as marketing communications, brand building and brand management in the global environment are being discussed. This thesis is also dedicated to the brand being influenced by economic, cultural and sociological causes, as well as to the impact of generations and their purchasing behavior. Furthermore …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 6. 2016
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní