Tvorba ceny a cenových stratégií na príklade konkrétnej firmy – Jana Eichlerová
Jana Eichlerová
Diplomová práce
Tvorba ceny a cenových stratégií na príklade konkrétnej firmy
Tvorba ceny a cenových strategií na příkladu konkrétní firmy
Anotace:
Cílem práce je definovat procesy a strategie při nastavovaní cen jako jednoho z nástrojů marketingového mixu, zhodnotit segmentaci zákazníků jako neoddělitelnou součást k dosažení ziskutvorné ceny a prokázat jejích využitelnost a aplikovatelnost na reálném projektu. První kapitola se zabývá definici ceny a mikroekonomickým pohledem na její tvorbu a cenový mechanizmus. Sleduje, co cenu a její vnímání …víceAbstract:
The thesis aims to define processes and strategies in pricing as the one of the marketing mix tools, to appraise the customer segmentation as inseparable tool for finding profitable price and to prove its meaning and applicability at the real business project. First chapter is dealing with the definition of price and micro-economical perspective on price and price determination. It observes, what influences …víceAbstract:
Cieľom práce je definovať procesy a stratégie pri nastavovaní cien ako jedného z nástrojov marketingového mixu, popísať segmentáciu zákazníkov ako neoddeliteľnú súčasť k dosiahnutiu ziskotvornej ceny a preukázať ich využiteľnosť a aplikovateľnosť na reálnom projekte. Prvá kapitola sa zaoberá definíciou ceny, mikroekonomickým pohľadom na jej tvorbu a cenový mechanizmus. Sleduje, čo cenu a jej vnímanie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/36152
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/36152
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Oceňování okrasných rostlin, charakteru stromy – porovnání oceňovacích metod v ČR – cena zjištěná a cena obvyklá
Jana Hermanová -
Oceňování lesa - porovnání oceňovacích metod v ČR - cena zjištěná, cena obvyklá.
Dominika Loskotová -
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Sevastian Kushnei -
Obvyklá cena nemovitostí - teorie a česká praxe
Dominika Čadeni -
Nabídková cena ve veřejných zakázkách
Petra Luňáčková -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Tomáš Opplt -
Cena elektrické energie na českém trhu a její odraz v reálné ekonomice
Stanislav Vítovec -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová