Jana Eichlerová

Diplomová práce

Tvorba ceny a cenových stratégií na príklade konkrétnej firmy

Tvorba ceny a cenových strategií na příkladu konkrétní firmy
Anotace:
Cílem práce je definovat procesy a strategie při nastavovaní cen jako jednoho z nástrojů marketingového mixu, zhodnotit segmentaci zákazníků jako neoddělitelnou součást k dosažení ziskutvorné ceny a prokázat jejích využitelnost a aplikovatelnost na reálném projektu. První kapitola se zabývá definici ceny a mikroekonomickým pohledem na její tvorbu a cenový mechanizmus. Sleduje, co cenu a její vnímání …více
Abstract:
The thesis aims to define processes and strategies in pricing as the one of the marketing mix tools, to appraise the customer segmentation as inseparable tool for finding profitable price and to prove its meaning and applicability at the real business project. First chapter is dealing with the definition of price and micro-economical perspective on price and price determination. It observes, what influences …více
Abstract:
Cieľom práce je definovať procesy a stratégie pri nastavovaní cien ako jedného z nástrojov marketingového mixu, popísať segmentáciu zákazníkov ako neoddeliteľnú súčasť k dosiahnutiu ziskotvornej ceny a preukázať ich využiteľnosť a aplikovateľnosť na reálnom projekte. Prvá kapitola sa zaoberá definíciou ceny, mikroekonomickým pohľadom na jej tvorbu a cenový mechanizmus. Sleduje, čo cenu a jej vnímanie …více
 

Klíčová slova

segmentace cenotvorba cena

Klíčová slova

cena segmentácia cenotvorba
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2013
  • Vedoucí: Jiří Zeman
  • Oponent: Alena Filipová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/36152