Ing. Lenka Sanická

Bakalářská práce

Nástroje internetového marketingu v praxi

Internet marketing and it’s tools in practise
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá popisem nástrojů internetového marketingu a jejich praktického využití. V teoretické části jsem rozdělila celou oblast na několik přehledných úseků – Reklamu, Public Relations, Podporu prodeje, Přímý marketing, Marketing na sociálních médiích a představila základní druhy jejich nástrojů. V praktické části jsem se věnovala založení kampaně Google AdWords pro malou společnost …více
Abstract:
This thesis describes Internet marketing tools and their practical use. In the theoretical part I divided the Internet Marketing into sections - Advertising, Public Relations, Sales Promotion, Direct Marketing, Marketing on social media and I introduced the basic types of tools. In the practical part, I set up a Google AdWords campaign for a small company, then I optimized this campaign based on the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2012
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní