Karolína Poláková

Bachelor's thesis

Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o.

Strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o.
Abstract:
Záměrem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti FRESHLABELS s.r.o. a následná formulace strategických doporučení ve střednědobém horizontu pro zajištění budoucí prosperity společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, první, teoretická část se zabývá definicí, jednotlivými koncepty a metodami strategické analýzy, které jsou následně implementovány v druhé, praktické části. Jedná …more
Abstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to perform a strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o. and subsequent formulation of strategic mid-term recommendations to ensure future prosperity of the company. The thesis is divided into two parts. First, the theoretical part contains theoretical approach and methods of strategic analysis, which are then implemented in the second, practical part of the thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Karel Pernica
  • Reader: Nikola Rosecká

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/83262

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management