Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o. – Karolína Poláková
Karolína Poláková
Bachelor's thesis
Strategická analýza společnosti FRESHLABELS s.r.o.
Strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o.
Abstract:
Záměrem bakalářské práce je vypracování strategické analýzy společnosti FRESHLABELS s.r.o. a následná formulace strategických doporučení ve střednědobém horizontu pro zajištění budoucí prosperity společnosti. Práce je rozdělena na dvě části, první, teoretická část se zabývá definicí, jednotlivými koncepty a metodami strategické analýzy, které jsou následně implementovány v druhé, praktické části. Jedná …moreAbstract:
The aim of this bachelor’s thesis is to perform a strategic analysis of FRESHLABELS s.r.o. and subsequent formulation of strategic mid-term recommendations to ensure future prosperity of the company. The thesis is divided into two parts. First, the theoretical part contains theoretical approach and methods of strategic analysis, which are then implemented in the second, practical part of the thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 2. 2021
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/83262
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2021
- Supervisor: Karel Pernica
- Reader: Nikola Rosecká
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83262
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Theses on a related topic
-
Management and Controlling of SME-s
Dmitriy Krupin -
Management and controlling of SME's
Karina Saina -
Marketingové prostředí společnosti ŠKODA AUTO a.s.
Petr Tuan Nguyen -
Management and Controlling of SME-s
Tamila Mirkamalova -
Business model pro založení kavárny
Lucie Janíková -
Porterův model pěti sil firmy Pelamis, s.r.o.
Dominika Gotvaldová -
Porterův model poskytovatelů mobilních telekomunikačních služeb
Stanislav Lepeška -
Aplikace Business modelu Canvas na konkrétní podnikatelský záměr
Arianna Nikolaeva