Monika Hatinová

Bakalářská práce

Marketingový mix vybraného bankového produktu

Marketing mix of the specific bank product
Abstract:
The bachelor thesis deals with a marketing mix of loan products offered by Slovenská sporiteľna, a. s. The first chapter covers theoretical definitions of the marketing mix with a focus on specific features in bank marketing. The second chapter includes a profile of Slovenská sporiteľňa, a. s. and its analysis of the loan products´ marketing mix using methods of qualitative research – of comparison …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá analýzou nástrojov marketingového mixu úverových produktov v Slovenskej sporiteľni, a. s., ktorá je najväčšou retailovou bankou na Slovensku. Prvá kapitola je zameraná na teoretické vymedzenie nástrojov marketingového mixu so zameraním sa na špecifické črty marketingu bankových služieb. V druhej kapitole je spracovaný profil Slovenskej sporiteľne, a. s. a analýza jej marketingového …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Zdenka Musová, PhD.
  • Oponent: Ing. Jozef Porvazník, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK

Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS

Bankovní institut vysoká škola SK

Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management