Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR – Mgr. Alena Bláhová
Mgr. Alena Bláhová
Master's thesis
Reklama - právní úprava a samoregulace v ČR a SR
Abstract:
Diplomová práce pojednává o právní regulaci a samoregulaci reklamy v ČR a SR. Je zaměřena na porovnání nejdůležitějších právních předpisů vztahujících se k právní úpravě reklamy. Z hlediska obsahu se práce skládá ze tří důležitých oddílů - jádro práce tvoří rozbor regulace nekalé soutěže v obchodním zákoníku, tj. generální klauzule a jednotlivé skutkové podstaty, a to jak pojmenované, tak nepojmenované …moreAbstract:
This work is about legal regulation and self-regulation of advertisement in Czech and Slovak Republic. Its concern to the most important rules in both states concerning advertisement, which are compared to each other. The work is consist of three important parts - the first is the analyse of legal regulation of unfair competition in business code. That means the general clause of unfair competition …moreKeywords
reklama nekalá soutěž klamavá reklama srovnávací reklama nekalosoutěžní delikt generální klauzule hospodářská soutěž etický kodex rada pro reklamu samoregulace an advertisement comparative advertisement unfair competition ethical self-regulation deceptive advertisement general clause unfair advertisement
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 2. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s3g1n/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 2. 2006
- Supervisor: JUDr. Eva Večerková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Právnická fakultaMasaryk University
Faculty of LawMaster programme / field:
Law and Legal Science / Law
Theses on a related topic
-
Nekalosoutěžní jednání
Zuzana Beránková -
Nekalá soutěž se zaměřením na reklamu
Lucie Motlová -
Právní rozbor generální klauzule nekalé soutěže (po novelizaci)
Jiří Hölbling -
Případy nekalé soutěže podle generální klauzule
Tereza Žáčková -
Generální klauzule
Radek Janíček -
Vybrané skutkové podstaty podle generální klauzule
Tomáš Navrátil -
Vybrané skutkové podstaty nekalé soutěže v rámci generální klauzule
Věra Jakubíčková -
Srovnávací reklama z pohledu práva nekalé soutěže se zaměřením na podmínky její přípustnosti
Nikolas Bihary