Bc. Václav Vlček

Bakalářská práce

Studie využití marketingových nástrojů pro účely spolku, jakožto specifické formy právnické osoby

The study of the use of marketing tools for the association as a specific form of a legal entity
Anotace:
Tato bakalářské práce se zaměřuje na studii využití marketingových nástrojů pro účely spolku – Asociace českých filmových klubů, z. s.. Práce je rozdělena do dvou hlavních častí. První část je teoreticko-metodická a zabývá se objasněním marketingových nástrojů a právního zařazení zvláštní formy právnické osoby – spolku. Druhá polovina práce se zabývá praktickou částí - využití marketingových nástrojů …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the study of the use of marketing tools for the purposes of the association - the Asociace Českých Filmových Klubů. The work is divided into two main parts. The first part is theoretical and methodological covers and clarifies the marketing tools of the legal classification of special form of legal entity - association. The second part of the job belongs to practical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
  • Oponent: Ing. Miloslav Vaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma

Všechny práce