Bc. Sharon Gruberová

Diplomová práce

Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu

Marketing Strategy for Introducing a New Consulting Services for Athletes on the Market
Anotace:
Cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii nově vstupujícího poradenského centra pro sportovce na trh. Cíle bude dosaženo pomocí analýzy konkurenčního trhu a potenciálních zákazníků. V teoretické části práce budou objasněny pojmy jako například služby a jejich specifika v marketingovém pojetí, modrý a rudý oceán, budování značky, marketingová strategie. V praktické části práce …více
Abstract:
The aim of this thesis is to develop a suitable marketing strategy for introducing a new consutling services for athlets on the market. The goal will be achieved through an analysis of the competitive market and an analysis of the behavior and wishes of potential customers. The theoretical part of the thesis will explain concepts such as services and their specifics in marketing, blue and red ocean …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/cb3j3/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Martin Klepek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné