Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu – Bc. Sharon Gruberová
Bc. Sharon Gruberová
Master's thesis
Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu
Marketing Strategy for Introducing a New Consulting Services for Athletes on the Market
Abstract:
Cílem diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii nově vstupujícího poradenského centra pro sportovce na trh. Cíle bude dosaženo pomocí analýzy konkurenčního trhu a potenciálních zákazníků. V teoretické části práce budou objasněny pojmy jako například služby a jejich specifika v marketingovém pojetí, modrý a rudý oceán, budování značky, marketingová strategie. V praktické části práce …moreAbstract:
The aim of this thesis is to develop a suitable marketing strategy for introducing a new consutling services for athlets on the market. The goal will be achieved through an analysis of the competitive market and an analysis of the behavior and wishes of potential customers. The theoretical part of the thesis will explain concepts such as services and their specifics in marketing, blue and red ocean …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/cb3j3/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Martin Klepek, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GRUBEROVÁ, Sharon. \textit{Marketingová strategie uvedení podniku poskytujícího poradenské služby sportovcům na trhu}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/ei5q3y/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Transformation of IT Services in ŠKODA AUTO DigiLab and DHL Information Services Europe through Application of Scaled Agile Frameworks
Olesia Lacko -
Green infrastructure and their ecosystem services
Anna Wehrenberg -
Marketing in various cultural and social settings
Aldiyar Rakhmetov -
Marketing Mix in Services
Nela Zbořilová -
Elektronický marketing samostatně výdělečně činných osob
Milan Ludík -
Medical Aesthetic Marketing in Chinese New Media
Tereza ŠVARCOVÁ -
Zpravodajské služby a jejich úloha v boji proti hybridním hrozbám a terorismu
Jiří Veselý -
Ubytovací služby a jejich klasifikace z hlediska jejich vlivu na odpovědnost jejich poskytovatele
Lukáš Vacuška